torsdag 12:54

Sitter hemma på soffan nu som vi bäddade ut till en bäddsoffa igår och sov på, skönt var det.
men ah vakna till imorse av att jag försovit mig, svinfint?! .. haha fixa mig sen drog jag vi fick läsa upp våra dikter i en liten grupp sen så fick vi titta på serien vänner ni vet? .. fast utan text såklart ueh suger.
men ah sen så hade vi noprov, gick nog rätt bra ska ni se.
sen så hade vi idrott jag och daniella var på gymmet och träna har ont i magen och benen, muskler ni vet;)
sen så åt vi sen skulle jag ha hemkunskap, men jag kommer få ig i hemkunskap endå för har inte lämnat in allt som ska lämnas in och betygen sätts idag.. synd vA?!
men ah så drog hem istället och älskling låg och sov stackarn fick typ hoppa på han för att han skulle gå upp så var han lite smått sur på mig, men det gick över nu när han sitter på tåget '' tack för att du väckte mig älskling''
haha jag sa till han jag blir inte sur för att du skriker och är sur nu för jag vet EXAKT hur det känns att bli väckt och ha bråttom och allt såntdär man blir irriterad som fan.. men han kunde tackat mig för först lät det såhär '' och nu väcker du mig?!'' som om jag kunde veta att inte han hade gått?.. skulle jag varit hemma skulle jag ju väckt honom tidigare, men ah en ursäkt för detdä skulle sitta fint!
men ah förlåt för kort och urtråkigt inlägg igår men var lite trött och såntdär halvsur.
såndär tröja från gina!
sen spetslinne från newyorker
ett party linne från new yorker.
hitta inga bilder på dom två sista men ska ta kort på dom så det kommer!
men nu blir det riveride sen kolla klart johan falk sen plugg!
hörs kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0