21:22

sist jag skrev så hoppa jag in i duschen allså 19:55 och nu är jag klar:s?
nejdå så jävla lång tid tog det inte att duscha rakade benen och de.. sen så klippte tånaglarna målade mina naglar filade fötterna eller vad man ska säga? fila naglarna.
sen tog jag en jävla god ost & gurk macka eftersom jag spytt upp det jag ätit idag så känndes det som om jag var väldigt hungrig! två mackor fick jag i mig, inte så likt mig ;)? hundra mackor är jag typ!
men nej snart försvinner nog ''donken'' magen också ska ni se läääängtar!
måste tyvär sluta nu ska föna håret platta det så det är klart tills imorgon bitti då ska jag locka det, ska se lite frech ut tänkte jag!
så puss!!

jag älskar tiiiiger i nalleh puh! love to you tiger!


ba lyser hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0