15 ÅÅRRR!!!:D:D:D:D:D

jaa nu har ju hela födelsedagen gått och jag ber om ursäkt för jätte dålig uppdatering idag eller ah ingen alls men har inte haft tid, tar ju en hel dag att fylla år eller vad säger ni?:D
men ah börja med att jag gick upp fixa mig för skolan, sen så gick på ALLA lektioner, suck on thaat!
sen så gick jag hem kolla andra avenyn och riverside, kärlek!¨
sen kolla jag på tv och då kom folket farmor och farfar, haha!
men ah åt pizza sen fick jag öppna presenter.
fick :
tre rosor av bejbi!
strumpor och leggins och 1500 av farmor :D
lotter av pappa vann 50 kronor, hihi .. sen tusen som jag ska handla i tuna park!
syste fick jag en bh
och som sagt ett arband av älskling gulli gull!
tack så JÄTTE mkt !
puss
här kommer nåra tjusiga bilder.
jag innan skolan lite halvfixad sådär, men endå.
jag och rosorna från älsk
samma ego som jag är, men okej för jag fyller år! ihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0